تبریک روز معلم به صورت مجازی توسط دانش آموزان

«معلمي شغل نيست، معلمي عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش كرده‌اي، رهايش كن و اگر عشق توست مباركت باد.»

حقیقت این است که معلم با بار معنایی که در این کلمه هست در همه جوامع نقش تعیین کننده دارد، زیرا در هر جامعه ای آنچه که تضمین کننده بقاء حرکت آن جامعه و در اختیار آن جامعه است، نسلهای روبه رشدی هستند که اداره امور آن جامعه را در آینده بر عهده خواهند داشت. پس جهت آینده هر جامعه جهت نوباوگان آن جامعه است و نوباوگان در اختیارمعلمان هستند. مقام معظم رهبری امام خامنه ای

«دوازدهم اردی بهشت» روزی است که قلب دو دسته به تپش در می آید: معلمان، برای محبت دیدن و دانش آموزان برای ابراز محبت. چه بسیار رویدادهای عاطفی و انسانی در این روز اتفاق می افتد که خاطره ی آن ها تا سال های سال در ذهن ها می ماند و بر زبان ها جاری می شود و بر کاغذها نقش می بندد؛ این رویدادها: به ویژه در دبستان ها اتفاق می افتد که از امواج عواطف سرشار است و چشمه های صمیمیت و دوستی در آن ها می جوشد.

روز معلم یکی از نوستالوژی‌ترین روزهایی است که در هر سنی ،تداعی‌کننده جشن های کوچکی است که در پاسداشت مقام معلم  با تمام دارایی‌های زیبای کودکانه برگزار می شود اما با شیوع کرونا ، همین دلخوشی و جشن کوچک معلمان و دانش آموزان هم در این هیاهو امسال گم شد.

دانش آموزان عزیز امسال را به صورت مجازی با ارسال دل نوشته، نقاشی، پیام، ویس و کلیپ، روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمانشان تبریک گفتند و عشق و علاقه خود را به نمایش گذاشتند و موجب شادی همکاران شدند.


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 14.3/20