آمادگی آموزشگاه جهت بازگشایی مدارس در 27 اردیبهشت ماه

با رعایت پروتکل های بهداشتی آموزشگاه جهت رفع اشکال دانش آموزان مهیا و آماده شد.

بهداشت به معنای نیکو داشتن، نگهداری تندرستی، حفظ صحت است. و در اصطلاح به مجموعه فعالیت ها و اقداماتی که برای بهبود و ارتقای تندرستی و توانایی یک فرد یا جامعه انجام می شود، بهداشت می گویند؛ که شامل همه دانش ها و روش هایی است که به حفظ سلامت فرد و جامعه کمک کند.

رعایت اصول بهداشتی توصیه دین مبین اسلام و ضامن حفظ سلامتی در همه جوامع بشری می باشد. این موضوع در شرایط فعلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چراکه جهان‌ و به تبع آن کشور ما نیز در گیر یکی از انواع بیماری‌های عفونی گردیده است.
در این راستا و بنا به توصیه های مسئولین بهداشت و درمان کشور، رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی بسیار ضروری و مورد تاکید می باشد.

پیرو تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدارس دوره ابتدایی، از روز 27 اردیبهشت به مدت یک ماه بازگشایی می‌شوند و حضور مدیران، معلمان، دبیران و همه عوامل اجرایی مدرسه در آموزشگاه الزامی بوده اما حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و الزام دانش آموزان به حضور در مدرسه ممنوع است.

در همین راستا روز پنج شنبه 25 اردیبهشت ماه سال 1399، به منظور ایجاد فضای پاک و تمیز برای حضور دانش آموزان عزیزمان نیروی خدماتی با نظارت مدیریت محترم جناب آقای گل اندام به امر ضدعفونی و نظافت آموزشگاه پرداختند. همچنین نکات بهداشتی و راه های پیشگیری از کرونا در تابلو اعلانات آموزشگاه نصب گردید و  طرح فاصله گذاری به منظور حضور دانش آموزان در کلاس درس اجرا گردید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20